قلب عاشق من
متنهای عاشقانه
خوش امدید

  

همیشه بودی و هستی و خواهی بود

مگر میشود روزی نباشی و من نیز زنده باشم

محال است بی تو یک لحظه نیز نفس کشیده باشم.

دلم لحظه به لحظه با تو است ،

همیشه حس میکنم ، حال و هوای تو غرق در احساسات من است

اینجا دیگر جای آخر من است

قلبت را میگویم عزیزم ،

قلب تو جایگاه همیشگی من است

تو نیز که همیشه بوده ای

همانجا که قلبت را به من هدیه داده ای

هنوز دیوانگی مرا ندیده ای!

من دیوانه ی توام ،

همیشه چشم به راه آمدن توام.

فکری به حال قلبم کن که از حال رفته است

فکر نکن از راه عشق خسته است

او از عشق تو از حال رفته است

همیشه در قلبم بودی و هستی و خواهی بود

زمانی بود که قلبم در آرزوی داشتن تو بود

حالا به آرزویش رسیده است

قلبم تا ابد مال تو است ..........

تقدیم به عشقم لیلی............................



نظرات شما عزیزان:

مایا
ساعت13:40---16 بهمن 1389
قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:متن,متن عاشقانه,عاشقانه,کلمات عاشقانه,
ارسال توسط افشین

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 36915
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->